Digital Pulse

Plan van aanpak

Nadat we een beter beeld hebben van de huidige situatie, stellen we een plan van aanpak op. Om dit zo goed mogelijk te bepalen, is die vooranalyse net zo belangrijk. Want waarom zouden we een actieplan opstellen wanneer we niet precies weten wie we gaan targeten en waarom?

In het plan van aanpak stellen we ons bepaalde vragen: Is het voor jouw bedrijf nodig om aan Google AdWords te doen of zou je eerder bepaalde sociale media kanalen moeten inzetten? Zou je moeten advertenties plaatsen op je sociale media kanalen of zou je aan e-mailmarketing moeten doen? Hoeveel aanvragen of leads wil je binnenhalen per dag, per week, per maand? Hoeveel clicks, comments en shares wil je op je posts op social media? Welke CTR of click-through-rate wil je behalen met je e-mails? Enzoverder. De antwoorden op deze vragen verschillen van bedrijf tot bedrijf.

Wij zijn er dus van overtuigd dat het belangrijk is om op voorhand een actieplan op te stellen zodat we een duidelijk beeld hebben van de kanalen die we willen gebruiken en de resultaten die we hieruit willen halen. Zo hebben we een duidelijke visie en kunnen we er met een duidelijk plan van start gaan!

Laat ons samenzitten en jouw plan van aanpak samenstellen.

Contacteer ons!