25-8

Project

Innovatieve communicatie, betere zorg

25-8 ontwerpt, bouwt en integreert klantvriendelijke cruciale communicatie oplossingen voor zorgorganisaties en hulpverleningszones die bijdragen aan een betere zorgervaring. Dit snelgroeiende technologiebedrijf uit Aalter is gespecialiseerd in lokalisatie, voice- en videocommunicatie, alarmering, IT & networking, digital signage en veiligheidsoplossingen voor de residentiële zorg, intramurale zorg, thuiszorg en overheid.

De oude website voldeed niet meer aan hun huidige noden en wensen. Bij Digital Pulse stonden we in voor het website design en het website development van hun nieuwe website in Craft CMS. Daarnaast werd er ook geopteerd voor SEO van de website op maat.

Klant
Telecom IT Group
Jaar
2021
Service
Web­site design, Web­site development, Craft CMS, SEO
Bezoek de website
25 8 C

Klantenser­vice staat centraal

Bij 25-8 staat klantenservice centraal. Ze zijn altijd bereikbaar voor hun klanten: 25 uur per dag, 8 dagen per week. Ze dragen 'the extra mile' dus zeer hoog in het vaandel en dit moest ook op de nieuwe website duidelijk naar voor komen. Er is een aparte pagina voorzien die in teken staat van klantenservice. Hier kan je op verschillende manieren in contact komen met de klantenservice van 25-8 en kan je ook hun verschillende formules bekijken. Deze pagina vind je in de navigatie terug in een opvallende kleur zodat het snel duidelijk is voor de bezoekers waar ze deze informatie kunnen terugvinden. Op iedere pagina in de footer wordt aan de hand van een CTA (= call-to-action) een link gemaakt naar deze belangrijke pagina.

Om het aanbod van 25-8 zo duidelijk mogelijk weer te geven aan de bezoeker, wordt geopteerd voor een overzichtelijke dropdown in de navigatie. Zo kan je snel zien wat het aanbod van 25-8 inhoudt en kan je eenvoudig naar de juiste aanbodpagina navigeren. Iedere categorie en subcategorie bevat een aparte landingspagina, wat ervoor zorgt dat de bezoeker heel wat nuttige informatie kan doornemen over het specifieke onderwerp. Daarnaast is dit ook voordelig voor SEO (=zoekmachineoptimalisatie). Zo kunnen de zoekmachines een relevant zoekwoord gemakkelijker linken aan één van deze categoriepagina's en de zoeker dus ook eenvoudiger een relevant zoekresultaat geven.

25-8 wil aan de hand van hun nieuwe website ook meer menselijkheid uitstralen. Ze willen betrouwbaar overkomen en willen de bezoeker ook aansporen om een demo vast te leggen via de website in één van hun hernieuwde showrooms. Aan de hand van de warme kleuren, passende animaties en beelden komt deze website mooi tot z'n recht en wordt de bezoeker op een laagdrempelige manier aangespoord om contact op te nemen.

Ik wil ook zo een website
25 8 A
25 8 B

Goed scoren in de zoekmachines aan de hand van SEO

Wanneer een nieuwe website live gaat, willen we er natuurlijk voor zorgen dat de website goed (en beter) blijft scoren. Dat doen we aan de hand van SEO of Search Engine Optimization. De zoekmachines gaan bij een zoekopdracht op zoek naar de beste match voor de zoeker en leest daarbij onder andere de metadata van de website om zo te weten waarover de desbetreffende site gaat. Deze metadata wordt daarom op punt gezet in Craft CMS volgens de passende SEO-regels en aan de hand van de juiste zoekwoorden. Er wordt zowel een meta-titel, meta-beschrijving als meta-afbeelding toegevoegd.

Aangezien er al een vorige website beschikbaar was van 25-8, werd er ook een redirect plan opgemaakt en toegevoegd. Zo kunnen de nieuwe SEO-waardes van iedere pagina gebouwd worden op de huidige SEO-waardes en moet er niet terug van 0 gestart worden.

Om de SEO-resultaten goed te kunnen opvolgen, werd een Google Analytics-account gekoppeld aan de website, waarin alle informatie omtrent de bezoekers van de website te vinden is. Er werden ook enkele conversies ingesteld via Google Tag Manager. Denk bv. aan het invullen van een contactformulier, op een bepaald e-mailadres of telefoonnummer klikken, ... We verzamelen zoveel mogelijk informatie om zo goed de evolutie van de resultaten te kunnen opvolgen.

Let's meet Nicholas

Wil je online ook goed scoren?

Laten we kennismaken!

Nicholas Foynes

056/94.68.20
nicholas@digitalpulse.be

Let's work together