Deze website maakt gebruik van cookies om ervoor te zorgen dat u de beste surfervaring op onze website krijgt. Meer info

Digital Pulse

Customer journeys

Bij een buyer persona hoort ook een online customer journey analyse. De digitale customer journey is de weg die de klant online aflegt om een product of een dienst te kopen en beschrijft wat er na de aankoop gebeurt. Deze weg kunnen opgesplitst worden in 5 stappen:

  • Awareness: hier kent men jouw product of dienst nog niet
  • Consideration: hier kent men jouw product of dienst, maar er zijn ook andere opties
  • Decision: hier moet men voor jouw product of dienst kiezen
  • Adaption: hier gebruikt men jouw product of dienst
  • Loyalty: men is loyaal in het gebruik van jouw product of dienst

We proberen deze verschillende stappen zo goed mogelijk te bepalen om zo te weten te komen hoe de (potentiële) klant denkt. Zo kunnen we ontdekken welke informatie de doelgroep nodig heeft in de verschillende fases van die customer journey en waar ze in contact (kunnen) komen met jouw bedrijf.

Contacteer ons vrijblijvend! Onzediensten

Wil je een strategische analyse laten uitvoeren voor jouw bedrijf?

Vul jouw gegevens in en wij nemen zo snel mogelijk contact met jou op!