Deze website maakt gebruik van cookies om ervoor te zorgen dat u de beste surfervaring op onze website krijgt. Meer info

Digital Pulse

SEA

Kwalitatief en relevant adverteren met de juiste zoekwoorden.

SEA (=Search Engine Advertising) of adverteren via Google. Wanneer je iets zoekt in Google, zie je verschillende resultaten. De betalende zoekresultaten staan altijd boven de organische zoekresultaten, wat ervoor zorgt dat je voordeel kan halen uit die resultaten waarvoor je betaald.

Je kan een bepaald bedrag bieden op woorden die jouw (potentiële) klanten gebruiken om tot bij jouw product of dienst te geraken. Niet enkel het bod is belangrijk, maar Google geeft ook een waarde aan de kwaliteit van jouw advertenties. Indien de advertentie niet relevant is, zal Google je hiervoor afstraffen.

Het klinkt niet enkel als een serieuze boterham, dat is het werkelijk ook. Maar wanneer het goed uitgevoerd wordt, kunnen je leads aanzienlijk verhoogd worden!

Wil je jouw positie verhogen in Google door middel van advertenties?

Ja, ik wil meer klanten bereiken

Waarom heb ik SEA nodig?

  • Groter bereik
  • Doelgericht adverteren
  • Meetbare resultaten
  • Controle over jouw budget
Emmagoogleadwords2

SEA

Onze SEA specialist gaat als volgt te werk

Strategie

Vooraleer we van start gaan met SEA is het belangrijk om de huidige toestand te onderzoeken. Hoe scoor je momenteel en welke SEA-technieken hanteer je? Bij SEA is het belangrijk om te weten wat de doelstellingen zijn en wie de doelgroep is. Wat is het doel van deze advertenties en voor wie zijn de advertenties bedoeld?

Ik heb interesse in een SEA-strategie

Brainstorm

Zoekwoordonderzoek

Er wordt een zoekwoordonderzoek opgesteld door gebruik van bepaalde tools. Welke zoekwoorden zijn het belangrijkst? Aan de hand van welke zoekwoorden zullen advertenties opgesteld worden? Dit zoekwoordonderzoek kan eventueel samenlopen met SEO.

Ik wil een zoekwoordonderzoek

Zoekwoordonderzoek

Google AdWords

Aan de hand van de voorgaande analyses worden campagnes opgestart in Google AdWords of worden de bestaande campagnes geoptimaliseerd. Dit gebeurt aan de hand van de volgende stappen:

  • Campagnes opstarten/optimaliseren
  • Advertentiegroepen toevoegen
  • Kwalitatieve advertenties opmaken
  • Relevante zoekwoorden toevoegen
  • Extensies opstellen
  • Budget bepalen
  • Uitsluitingszoekwoorden toevoegen

Ik wil adverteren in Google

Sea-optimaliseren

Opvolging, optimalisatie en rapportering

Bij Google Ads is het van belang om de zoekwoorden en de advertenties regelmatig op te volgen. Zijn er bepaalde zoekwoorden die we nog missen? Of zijn er zoekwoorden die niet voor de gewenste resultaten zorgen? Scoren de advertenties goed? Of zijn er bepaalde advertenties die beter kunnen? In onze maandelijkse rapportering wordt meegegeven welke zoekwoorden en advertenties het best scoren en waar we nog aanpassingen willen doorvoeren.

Ik heb interesse in SEA optimalisatie

Opvolging-en-rapportering
Contacteer ons vrijblijvend! Onzediensten

Wil je beter gevonden worden in de zoekmachines?

Of wil je meer info over SEA? Vul jouw gegevens in en wij nemen zo snel mogelijk contact met jou op!

Wij gebruiken je gegevens enkel in het kader van dit bericht en houden deze een week bij.