Digital Pulse

SEA

SEA of beter gezegd Search Engine Advertising. Search what? Geen paniek, wij leggen het even voor jou uit.

Wanneer je iets zoekt in een bepaalde zoekmachine (bv. Google), zou je verschillende resultaten moeten te zien krijgen. Deze resultaten bestaan uit organische zoekresultaten, die gevormd worden met informatie van jouw website, en uit betalende zoekresultaten. De betalende zoekresultaten staan altijd boven de organische zoekresultaten, wat ervoor zorgt dat je dus voordeel kan halen uit die resultaten waarvoor je betaald.

Je kan een bepaald bedrag bieden op woorden die jouw (potentiële) klanten gebruiken om tot bij jouw product of dienst te geraken. Niet enkel het bod is belangrijk, maar Google geeft ook een waarde aan de kwaliteit van jouw advertenties. Indien de advertentie niet relevant is, zal Google je hiervoor afstraffen.

Het klinkt niet enkel als een serieuze boterham, dat is het werkelijk ook. Je moet er een budget en vooral tijd insteken. Maar wanneer het goed uitgevoerd wordt, kunnen je leads verhoogd worden!

Gelukkig kan je bij ons terecht voor jouw SEA strategie. Als SEA specialist helpen we jou graag met het kiezen van de juiste zoekwoorden en het opstellen van relevante advertenties in Google AdWords.

Wij zorgen ook voor een regelmatige optimalisatie van de zoekwoorden en advertenties. Dit doen we omdat de keuze van bepaalde woorden periodegebonden is en dit moet dus opgevolgd worden. Zo kan jouw vindbaarheid in Google verhoogd worden. In onze maandelijkse rapportering kan je dan zien welke keywords en advertenties het best scoren en waar we nog aanpassingen willen doorvoeren.

Contacteer ons vrijblijvend! Onzediensten

Wil je beter gevonden worden in de zoekmachines?

Of wil je meer info over SEA? Vul jouw gegevens in en wij nemen zo snel mogelijk contact met jou op!